مركز تخصصی لیزر پوست مو غرب تهران

تزریق بوتاکس , درمان تعریق شدید زیر بغل و کف دست | مركز تخصصی لیزر پوست مو غرب تهران

رزرو وقت اینترنتی جهت انجام انواع لیزر

پر بیننده ترین مطالب

تزریق بوتاکس , درمان تعریق شدید زیر بغل و کف دست PDF چاپ نامه الکترونیک

تزریق بوتاکس - دیسپورت
تزریق بوتاکس اخم و پیشانی و اطراف چشم
درمان تعریق شدید زیر بغل و کف دست وپا
تعرفه تزریق بوتاکس در مناطق مختلف
تزریق ژل برای پر کردن خط خنده و چین عمیق اخم

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد و شدید زیر بغل و کف دست و پا از بهترین و کم عارضه ترین درمان های نوین و رایج دنیا می باشد

جدا از انکه تعریق زیاد زیر بغل و کف دست و پا در بعضی مواقع ممکن است به علت بیماریهای غددی و عصبی خاص باشد در اغلب موارد این بیماری شخص هیچ مشکل یا بیماری زمینه ای ندارد و به علت استعداد یا زمینه های سرشتی و ژنتیکی خاص در سن نوجوانی و جوانی دچار این مشکل زجر اور میشود علت ان هم ترشح بیش از حد استیل کولین از پایانه های عصبی است که به غدد عرق متصل هستند .

در افراد طبیعی تحریک وترشح این اعصاب برای تحریک غدد عرق تنظیم شده و نرمان است ولی در این بیماران این تعادل و تنظیم به هم خورد و اعصاب این ناحیه ( زیر بغل یا کف دست وپا ) بیش از حد تحریک و باعث ترشح بیش از حد غدد عرق در این نواحی یعنی زیر بغل یا کف دست و پا میشود معمولا هم این مشکل بعد از چند سال ( بطور متوسط ده سال ) بتدریج خوب میشود ، ، البته این یک نکته مثبت وامید برای این بیماران است چرا که اغلب مبتلایان از این نکته زجر میکشند که فکر میکنند مشکل ایشان تا اخر عمر طول میکشد.

نکته بد و منفی که وجود دارد اکثر درمان های موضعی مثل دئودرانت های حاوی الومینیوم کلرید و خوراکی مثل پروبانتین و..... که برای کاهش ترشح عرق زیر بغل یا کف دست و پا این افراد وجود دارد هم مقطعی است ومهمتر اغلب کم اثر است حتی بعضی موارد به توصیه بعضی متخصصین اعصاب و داخلی شخص مبتلا را تحت عمل جراحی سمپاتکتومی قرار میدهند و عصب ان ناحیه را با جراحی باز و در متد های جدید تر با جراحی های بسته با اندوسکوپی قطع میکنند و البته این عمل هم گاها با عوارضی ممکن است همراه باشد و حتی در موارد کمی ممکن است عصب قطع شده مجددا رشد کند و مشکل بیمار مجددا ایجاد شود و یا سایر عوارضی که احتمال ان وجود دارد که لازم است در یک مبحث جداگانه کاملا در مورد این عمل و عواقب و عوارض احتمالی ان بحث شود

در مورد تعریق بیش از حد کف دست و پا هم همینطور است با این تفاوت که تزریق بوتاکس در این نواحی نسبتا دردناک است ، در ضمن دوام یا مدت زمان اثر تزریق بوتاکس در کف دست نسبت به زیر بغل یک تا سه ماه کمتر است

+1 #1 ندا کریمی ۱۳۹۲-۱۰-۲۰ ۱۴:۳۹
سلام اقای دکتر / بنده برای عرق شدید زیر بغلم که بسید شدید هست و دیگه با هیچ داروی موضعی و خوراکی هم کنترل نمیشه به یک پزشک جراح مراجع کردم ایشان پیشنهاد جراحی با اندوسکوب را داده که اعصاب تحریک کننده غدد عرق را قطع کند ایا شما این عمل را پیشنهاد میکنید خیلی اذیت میشم ، سردر گم هستم و نمیتونم تصمیم بگیرم اگه منو راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

پاسخ توسط مدير سايت
خانم كريمي با سلام
طي چند سال اخير بهترين روش درمان تعريق شديد زير بغل و يا تعريق كف دست و پا تزريق بوتاكس زير پوست در محل تعريق است ، اين روش هم موثر است و هم عوارض ان بسيار نادر است و بعد از چند بار تزريق ( شش تا ده بار ، به فاصله شش تا ده ماه ) معمولا تعريق شديد زير بغل يا كف دست و پا از بين مي رود ، ولي در جراحي يعني قطع اعصاب سمپاتيك اولا بايد توسط يك جراح بسيار ماهر و پرتجربه انجام شود و در اين صورت هم بالاخره احتمال عوارض متعدد وجود دارد و حتي احتمال برگشت و عود مجدد تعريق زير بغل هم وجود دارد ، لذا توصيه پزشكي متخصصين پوست و حتي اغلب همكاران محترم جراح اينست كه ابتدا شما روش راحتتر و بي دردسر تر يعني تزريق بوتاكس زير بغل را انجام دهيد و در صورتيكه راضي نبوديد ( كه احتمال ان كم است ! ) روش جراحي را با تحقيق توسط يك جراح با تجربه كه قطع اعصاب را توسط اندوسكوب انجام ميدهد پيگيري و انجام دهيد .
مدير سايت / دكتر رضيعي متخصص پوست و ليزر
بازگو کردن

پیرامون موضوع مقاله، تبادل نظر کنید-پاسخ خود را از دکتر رضیعی (متخصص پوست،مو و زیبایی) دریافت نمایید

کد امنیتی
تازه کردن

جهت تعیین وقت ملاقات با دکتر رضیعی جهت انجام لیزر و سایر خدمات پوست ومو

شما میتوانید همه روزه از ساعت 3 بعدظهر تا 8 شب با شماره تلفن 4201694 جهت انجام لیزر -  و تلفن 44201693 جهت تزریق ژل و بوتاکس و اعمال جراحی سرپایی  تماس بگیرید

در مورد ادرس مطب و مرکز لیزر مرزداران  و اطلاع دقیق از  روزهای کاری ( ویزیت ، جراحی ، لیزر )  شما میتوانید بر روی تماس با من کلیک کنید.

روی بانرهای زیر کلیک کنید

کلیک کنید